Spolupráce

V podnikatelském světě je franšízing pojem, za kterým se ukrývá nový způsob obchodování, rozvoje prestiže. Vše pomocí známé značky. Franšízing pochopili už podnikatelé ve vyspělých západních státech. V USA a Kanadě existuje několik stovek podobně fungujících podniků. Chcete příklady? Když se jdete naobědvat do úspěšné sítě fast foodu na západě či v České republice, v podstatě jste posledním článkem franšízingu. Jste totiž klientem firmy, která v České republice podepsala licenci, na jejímž základě bude provozovat stravovací službu této značky. A víte proč Vám chutná stejně v celé síti tohoto občerstvení a servis je všude do puntíku stejný? Protože s licencí vám firma poskytne kompletní know-how, centrální marketing a s ním i patent na lokální úspěch.

Traduje se, že sám podnikatel v rámci globálního světa nic neznamená. Podnikání s licencí je navíc činnost, kterou provádíte samostatně, vaše firma je stále pouze vaší firmou. Novinkou však je, že najednou obchodujete s lepšími zákazníky, na větším území a s většími penězi. Co je ještě na této spolupráci fantastické? Že jste téměř zadarmo propojení s partnery i v zahraničí, sdílíte horké aktuality a bez větší námahy vám přijdou nápady, poučení, či varování jak určité transakce nedělat, a na co se zaměřit prioritně. Jste přece v jedné franšízingové síti, která vám dodává centrální novinky, a proto si sami neuděláte případnou škodu.

Licence je vztah, který vám zaručí menší náklady a mnohem vyšší a stabilnější příjem. Budete totiž patřit pod velkou a známou značku, která už zjistila, co je pro ni dobré a kde hledat zisk. Vám stačí pouze poslouchat a bez testování úspěchu se zisk automaticky dostaví. Kolik velkých firem jste viděli zkrachovat? Je větší množství těch malých, které padly na dno, a přitom měli plány, vize a promyšlenou strategii.

Franšízing je postaven na společném marketingu, což znamená jistou povinnost franšízora, spíše radostnou povinnost. Na firemních školeních se dopracujete ke zprávám jak získat exkluzivní zakázky, vynaložit co nejmenší úsilí a čas při prodeji ve velkém. Školení vám přinese i nápady, nové technologické znalosti a zdatnosti, na které byste jinak sami museli přijít.

Staňte se světovou značkou! Pokud se přidáte do franšízingového systému, v tom momentě se vaše firma stává součástí dokonalého obchodování značky se známým jménem a širokou působností. Pokud by měl potenciální zákazník na výběr, je více než jisté, že bude hledat již zavedenou velkou firmu a nebude se obtěžovat, sice s šikovným, no ale stále s malopodnikatelem. Jeho práci totiž ještě nezná! Zkrátka, franšízing vám zaručí konec honby za byznysem, ve kterém zatím pouze tipujete jeho výsledek. Vězte, že ušetříte i čas. Franšízor totiž bude partnerem, kterého můžete požádat vždy o pomoc. Nemusíte se zabývat věcmi, které může on nebo ona udělat za vás, jako je například náročná strategie reklamy a propagace. Vy už jen obchodujete a vyděláváte. Světovou značkou se tak rychle můžete stát i vy! Naberte odvahu zapojit se do franšízingu! Chcete mít přece lepší zakázky a získat co nejvyšší podíl na trhu!

Mám zájem!